Subject: C-233/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 13:10:13 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/275
Kohtuasja number: C-233/26
Vastuse kuup�ev: 03.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: ebaseadusliku uimasti�ri kuriteokoosseis ja karistused; 
kuritegude ja karistuste seaduslikkuse ja proportsionaalsuse p�him�te
�iguslikud vormid: ELL artikkel 19; EL p�hi�iguste harta artikkel 49; 
raamotsus 2004/757/JSK

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8791

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium